Publicat în 19/05/2021
Alegerea unui spațiu în care să ne petrecem timpul este un proces important pentru confortul pe termen lung. Misiunea Cosmopolit, brand premium foarte apreciat pe piața imobiliară brașoveană, este să facă din această decizie cea mai bună experiență de real-estate pentru cumpărători.
Astăzi, casa prezintă valențe extinse atât din perspectiva timpului de relaxare petrecut cu familia, cât și a eficienței pentru activitatea profesională. Nevoia de a avea un spațiu potrivit pentru activitățile combinate din această perioadă determină clienții să se informeze mai atent, să fie mai selectivi și mai atenți la detalii, alegând astfel produse de calitate superioară. În contextul pandemiei, reorganizarea vieții sub impunerile carantinei orientează atenția către importanța suprafețelor generoase pentru confortul personal și al familiei.
Având în vedere modificările preferințelor investitorilor, dezvoltatorul brașovean vine în întâmpinarea acestor nevoi orientându-se către structurile mai mari, de 3 și 4 camere. De altfel, cererea a crescut foarte mult, clienții înțelegând că proiectele imobiliare spațioase, cu o poziționare foarte bună rămân, chiar și în contextul actual, una dintre cele mai sigure forme de investiție. Una din reacțiile din ce în ce mai frecvente ale cumpărătorilor este să se orienteze către ceea ce este numit „second home”, lucru care susține creșterea cererii mai ales în segmentul premium.
În ansamblu, toate aceste aspecte completează situația actuală în care locuința servește nu doar scopului clasic – acela de a fi căminul familiei, un spațiu intim de relaxare – ci și noilor activități conținute în conceptul „work from home”. Nevoie de a avea un spațiu dedicat lucrului, care să nu expună totuși prea mult interiorul și să aducă și confortul necesar este cel puțin un detaliu important de luat în calcul la compartimentarea locuinței.
În toate structurile construite de Cosmopolit sunt integrate spații largi de depozitare – debarale gândite special pentru mașina de spălat și nișe de depozitare pentru dulapuri în holuri – astfel încât întreaga zonă de locuit să rămâna aerisită și spațioasă.
Fiecare proiect este gândit independent pentru a oferi unicitate, iar unul din aspectele foarte importante luate întotdeauna în calcul de arhitecții de la Cosmopolit este luminozitatea apartamentelor. De aceea, indiferent de mărimea structurii apartamentelor și de poziționarea cardinală, ele sunt create în așa fel încât lumina naturală să fie optimă. Spațiile vitrate mare ajută la crearea acestui efect de luminozitate, dar și de spațialitate mai mare.
Aceste caracteristici, combinate cu faptul că fiecare structură de locuință beneficiază de suprafețe generoase, fac alegerea cumpărătorilor mai ușoară atunci când caută opțiuni adaptate contextului actual. În plus, faptul că în structura companiei există un departament propriu de Arhitectură și Design face ca proiectele să fie gândit în funcție de feedback-urile anterioare, aducând astfel îmbunătățiri și inovații în structurile create.
În ansamblurile Cosmopolit totul este gândit să ofere experiența completă a vieții în toate aspectele ei, iar compartimentarea inteligentă și standardul premium sunt unii din cei mai importanți factori în atingerea acestui obiectiv.
ÎNAPOI LA ARTICOLE
Publicat în 05/07/2024
Peisajul imobiliar s-a transformat remarcabil în Brașov în ultimii 10 ani, iar calea deschisă de Cosmopolit încă de la început, din 2014, a contribuit decisiv la modelarea stilului de viață brașovean.
Publicat în 18/04/2024
INTERVIU Mihaela Biriș / Piața imobiliară în 2024 – ce se întâmplă cu prețurile apartamentelor, care sunt tendințele pieței și cum se adaptează dezvoltatorii.
Publicat în 03/03/2023
INTERVIU Tudor Stamatescu / Piața imobiliară în 2023 – ce se întâmplă cu prețurile apartamentelor, dar cu așteptările pentru locuințe moderne.