Publicat în 19/05/2021
Alegerea unui spațiu în care să ne petrecem timpul este un proces important pentru confortul pe termen lung. Misiunea Cosmopolit, brand premium foarte apreciat pe piața imobiliară brașoveană, este să facă din această decizie cea mai bună experiență de real-estate pentru cumpărători.
Publicat în 24/11/2020
Alegerile pe care le facem ne influențează și ne definesc stilul de viață, iar una din acele decizii care vor conta pe termen lung este cea legată de locul în care ne vom petrece timpul.
Publicat în 09/11/2020
Proiectul Cosmopolit Mihai Viteazul 1, căruia i-am dat startul la începutul acestui an, este amplasat aproape de centrul Brașovului, pe un teren greu de transformat din punct de vedere tehnic.
Publicat în 22/10/2020
Potrivit propunerii legislative, pentru modificarea art. 291 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, plafonul în acest caz se modifică de la 450.000 lei la 140.000 euro.
Publicat în 16/10/2020
În spatele misiunii oricărui brand de succes, oricum ar fi ea exprimată, stă o puternică dorință de a fi o soluție pentru oameni, de a fi răspunsul la o nevoie de-a lor. Atunci când o companie alege să își desfășoare activitatea și să facă tot ce poate mai bun pentru clienții săi dintr-un spațiu creat de Cosmopolit, bucuria este dublă. Căci noi vom face parte din acea misiune integrând-o pe a noastră – aceea de a oferi cea mai bună experiență în real-estate în România.